idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

Redan onsdag

Publicerad 2013-03-06 08:13:03 i ADHD

Gud vad tiden går fort. Idag är en bra dag känner jag. Vi var vakna i tid och allt gick toppen inga utbrott, bara glada miner. Kanske är det så att vi redan har hittat tillbaka till våran morgon rutin. Då har vi gjort det bra, för att vara oss med våra adhd, asberges, torretts. Känns iallafall bra att vi kan. Sen så är det ju underbart att vakna och se och känna att solen är här. Älskade vår, ge oss ljus, värme och D vitaminer.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela