idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

VÅR

Publicerad 2013-04-17 08:04:55 i Allmänt

Det känns att våren är här. Det är nästan helt snö fritt, fåglarna kvittrar, katten vill vara ute, jag kan ha balkongdörren öppen ett par timmar på kvällen innan lampan släkts och boken läggs på sin plats på sängbordet. Det är plusgrader dygnet runt, sen fryser vi inte ihjäl när vi är ute. Sen så är det ljust både morgon och kväll, vilket gör att man har svårt att ha svårt att ha koll på dygnets timmar. Helt UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela