idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

Morgon

Publicerad 2013-05-22 08:13:10 i Allmänt

Inte en helt smärtfri morgon, då jag och Nicklas inte drog jämt i dag. Eller det va jag som tröttnade ur på att han inte äter frukost. *helt onödigt* Det vet jag, men känner att det är något han behöver lära säg att göra. Sen är det ju faktiskt så att han behöver det också, han blir ju så sur och trött för att inte tala om att han blir hungrig sen och ska kompensera sen.

Men men är äntligen på väg till Lernia och matte boken som snart är slut. Jag känner mej faktiskt stolt som snart har räknat ut hela boken, och dessutom fattat vad jag har räknat. Även om det är 7-9 matte. ...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela