idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

Läsa in

Publicerad 2013-03-01 08:42:50 i Allmänt

Ska i väg till Lenia och lägga upp en plan. Ska läsa in matte, svenska och engelska då jag har IG i dessa ämnena. Men det ska nog gå bra jag har ju som sakt lärt mej att läsa och skriva (någorlunda) med skrivande, som vuxen och på egen hand. Konstigt det där att jag lyckas ta studenten och få betyg utan att ha lärt mej läsa och skriva. 
 
Sen ska jag i väg och lägga om i nacken och rygg. *naprapat/kilopraktor* känner mej super nervös för jag vet hur ont jag kommer att ha sen. Hoppas det går iallafall. Sisst jag var iväg satt det för hört och han vågade inte ta i för mycket då jag är överrörlig.
 
Ha en toppen dag

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2013-03-02 21:48:14

Hoppas allt gick bra igår!
Och att du inte har alltför ont idag, smärta och illamående är sånt man klarar sig fint utan.
Kram på dig!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela