idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

Är i chock

Publicerad 2013-03-08 08:19:11 i Allmänt

Vi försov oss även i dag. Jag är så trött att det är jobbigt. Jag måste säga att jag är så stolt över Amanda som fixa att skynda på så jag han med bussen. 25 minuter från att jag väckte henne tills att jag satt på bussen. Visst det blev inge kammat hår och inga tänder borstade. Och det där med tänderna hadde hon lite problem med "då kommer jag ju att lukta illa i munnen i dag". Min lilla sötkorv. Älskar dej så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela