idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

feber

Publicerad 2013-01-29 08:32:47 i Allmänt

Igår låg jag i 39,9 i temp. Inte speciellt kul. Jag tror jag sov hela dagen, va öpp med kidsen fick i väg dom till skolan. Kröp ner i sängen igen 08:20 tänke att jag skulle få läsa några timmar innan jag somna. Men nä då somnade på en gång, och sov skönt till 15:20. Va vaken till 20:00 sen sov jag igen för natten. Kan dock säga att jag mår så mycker bättre i dag iallafall nu på morgonen.

Ska iväg på möte med faket och arbetsgivaren nu på förmiddagen. Får väl se hur man mår efter det, både feber och psykiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela