idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

Uppdatering

Publicerad 2013-02-14 09:45:22 i Allmänt

Det har ju varit lite dålig med inlägg här på bloggen från min sida. jag har ju varit väldigt sjuk och så men nu är jag frisk och tillbaka på arbetsträningen på Myrornas. Inte den roligaste arbetsplatsen. Men jag får ju utmana mej själv med ljud och mycket folk, sen så är det ju otroligt rörigt i butiken.
 
Jag har ju avslutat min tjänst som barnskötare. Så jag funderar på om jag ska studera och jag ska kolla upp lite om jag skulle kunna läsa upp matte, svensk och engelska då jag har IG i dessa ämnen från gymnasiet. Vorre ju dock super om det gick att tenta av dessa.
 
Nu ska jag göra mej klar för dagen, då jag är iförd mjukis brallor och en stor tröja och okammad i håret. Så på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela