idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

Nu jävlar!

Publicerad 2013-02-19 13:27:06 i Allmänt

Nää nu jävlar vill jag ha vår och sommar med värme och sol. Är så trött på det gråa och trökiga vädret vi har.....

Sitter åter på bussen, men nu äntligen på väg hem. Min kropp skriker efter spikmattan, å toa,n. Tänk hur kroppen är har så svårt för att "skita" någon annan stans än hemma. Min son är likadan när det gäller detta. Men nu har han iallafall lärt sig att skita hos mormor och morfar. Tog bara 11år!

Nog med skit snack.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela