idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

Maktlös

Publicerad 2013-02-22 09:05:38 i Allmänt

En jobbig fredags morgon. Amanda fick för sig att hon inte skulle till skolan idag. Så jag har agerat levande slag påse, även tagit emot alla dessa fina ord en 8/9 årig tjej kan.

Idag orkade jag inte ta fajten häller, så det fick fortgå. Vi har iallafall kramats och sagt att vi älskar varandra innan vi skilldes åt. Då vi inte kommer att ses förens på måndag eftermiddag.

Det var böjan på min helg! Nu kan det bara bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela