idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

Kidsen

Publicerad 2013-02-01 09:59:24 i Allmänt

Jag blir så lycklig av att höra min kids leka
tillsammans. Dom har dagit sig ner i källan
och spelar på sina surfplattor, sen så hör
jag hur det pratar och visar varandra. Det
ligger i samma säng där nere. För här
hemma har vi sjukstuga, jag och kidsen.
 
Fick ställa in ett möte i dag med
arbetstränings chefen, försäkringskassan
och arbetsförmedlingen. Så kan det ju bli 
ibland, vissa saker måste få gå före. Sen
så är det ju så här att här är det ju mannen
i huset som tjänar mest penningar.
Sen är det ju så att jag vet att de har så
extremt mycket på hans jobb, så jag kan
inte be honom att vara hemma även om det 
bara för en timme eller så. Det skulle ju bli
de dubbla med tanke på resan till och från
hans jobb. Så är det helt enkelt ibland.
 
Sen ska vi till vårcentralen jag och sonen.
troligten öroninflamation båda två. kul nää
men bra att de kunnde ta emot oss
samtidigt.
 
Sen kör vi vidare till tandläkaren med sonen,
han ska dra ut ännu en tand. Förhoppningsvis
den sista. Då har han dragit ut 11 st, inte avis
där häller.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela