idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

Go natt från sängen

Publicerad 2012-11-16 22:15:00 i ADHD

Jag skrivet lite kort hur man kan känna sig maktlös när det är kväll och dags för säng. Min tjej har ju adhd precis som jag. Jag kan tycka att man bostad tänderna läser eller något lungt i sängen, sen släcker man lampan å sover. Men nää så lätt är det inte med Amanda då hon har adhd och asberges hennes sätt och tankar krigar med varandra. Ibland har vi extra dåliga perioder, och det är där jag känner mej helt värdelös. Som inte alltid orkar ha tålamod som jag en gång har haft. Så då krokar vi.


Hon med sin adhd, asberges, och torretts syndrom och jag med min adhd och fibromyalgin och allt annat skit man har med sig....

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2012-11-16 22:24:47

En viktig sak när man är mamma, du är alltid viktig fast du är trött, för det finns BARA EN MAMMA,,,, Kram från mig,,,,

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela