idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

ADHD

Publicerad 2012-11-13 15:25:48 i ADHD

Ja just det jag var ju på adhd grupp i dag. Vad är det då?
 
 
Ja vi är en grupp på 6 st vuxna med adhd och går en gång i veckan till öppen psykratin där har vi leda grupp möten med den psykolog och sjuksköterska. Vi pratar bland annat om hur vi ska lära oss att planera och struktuera vardagen, lära oss hur och vad man ska använda kalender till.
 
Så som alla med adhd vet så svävar det alltid in på en massa andra saker *skratt*. Med andra ord har vi ganska trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela