idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

Stress

Publicerad 2012-02-03 18:59:25 i Allmänt

När har man för mycket av just stress? Ja jag är så stressad just nu och jag känner att jag kan inte påvärka det som stressar mer än jag gör. Jag är så medveten att jag inte kan göra mer, men jag är så besviken över att det tar så lång tid att man måste ligga på om precis allt. Jag har kommit till ett läge där jag känner att jag orkar inte mer.

  • Är så trött på att ha denna oron att det inte funkar som det ska i skolan.
  • Känner att jag inte räcker till som den mamman jag vill vara.
  • Trött på att ringa och ligga på som en blådåre om allt.
  • Blir knäpp på att man aldrig får tag på den person man söker.
  • Vill börja arbetstränna.
  • Är trött på att alla pratar om varandra.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela