idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

PÅ GÅNG!!!

Publicerad 2012-02-27 13:54:30 i Allmänt

Äntligen är det på gång med arbetstränning. Var på Arbetsförmedlingen i dag och får nu inte längre sjukersättning utan rehabiliteringsersättning iställe.

Gjorde klart alla pappaer i dag så nu har jag suttit och kolla på nättet om dagligverksamhet men det slutade med att jag hämta telefonkatarlogen. Då jag skulle vilja jobba med vuxna utveklingsstörda, tror att det skulle passa mej.

Hoppas att jag hittar rätt ganska omgående och framförallt att jag pallar. Är så rädd att det inte håller att jag ska gå ner mej igen. jag har jobbat som en tok på att komma hit där jag är nu och det skulle nog knäcka mej om det blir ett för stort bak slag. Att få dom och att det kommer det vet jag bara de inte blir för stora...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela