idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

Det är vår ute.

Publicerad 2012-02-28 11:16:05 i Allmänt

Det är helt underbart med vår ute. Det är dags att börja planera vad som ska planteras i landet i år. Sen ska jag och min son på 10 bygga ett litet växthus mot söder sidan av garaget. Så han kan odla andra saker. Det är så kul att han tycker att sådant är kul. För det gör han.

Har krypigt ner i sängen igen och surfar runt lite. Men ska snart bege mej ut i solen på en promenad :) Sen ska jag sätta mej i solen och njuta. Hadde jag en planpå i alla fall, så får vi väl se vad det blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela