idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

Pepparkakshus

Publicerad 2012-12-08 19:57:47 i Allmänt

Tycker att det är lika roligt varje år. Vi ska göra pepparkakshus! Jag kan inte släppa kontrollen och låta någon annan göra. Jo det kan får sortera Non stop i färger. Blev väl inte super fint men det duger, och som sagt nu är det klart. Slänger i en bild i morgon. Men hitta lite andra bilder på nätet.
 
 
 
 
 
 
Kanske man ska testa och göra helt eget nästa år.
Jag köper och bara sätter ihop.
 
Hur gör ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela