idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

Jajjjj som satan

Publicerad 2012-12-08 20:13:00 i Allmänt

Halka i källan på halt golv. Har sträckt ut något öppe på höger fot. Inte alls vad jag behöver just nu, när det är kalt och halt ute. Varje gång jag lyckas med detta så önskar jag att det går av något, för jag har ju detta problem med höger foten att den viker sig. Man hör hur det knakar och knastrar. Foten har slutat bli blå och sväld när detta händer och antagligen har jag dragit ut ledband och senor så mycket att det knappt påvärkar dom. Förutom att jag får satans ont. Går något sönder då måste de lagas och då bli mycket bättre har jag fått hört.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela