idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

Jag & Nicklas

Publicerad 2012-12-07 19:13:55 i Allmänt

I dag har jag och Nicklas inte gjort något.
Eller jo vi har skottat och titta på film, Eller jag iallafall.
Nicklas har spelat dataspel.
Nu är hela familjen hemma igen.
Amanda har varit på kortis, så skönt att få villa huvudet ibland.
Nicklas har varit hemma nästa hela veckan.
Han har ont i halsen, eller haft. 
Ibland är det så mysigt att bara vara vi.
I morse kom han in till mej in lindad i sitt täcke.
Så låg vi och bara prata i ett par timmar.
 

Kommentarer

Postat av: Terese

Publicerad 2012-12-07 19:42:51

VA mysigt!!! Dom stunderna är få så man får passa på att njuta när dom väl kommer <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela