idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

Gårdagen

Publicerad 2012-12-11 08:18:48 i Allmänt

En riktig skit dag. Började med att försova oss en timme, skit kul. Sen glömde jag Amandas täckbrallor hemma så fick gå en vända till. När jag kom hen hade de ringt från Familjecentralen och meddella att barnmorskan var sjuk. Nää inte gravid. Skulle bara kolla spirallen och nytt hb då det låg på 56 sisst. Sen när jag skulle gå ut till bilen så halkade jag på trapp fan. Inte okej,,, ont ont men gick rätt okej. Bara början på dagen i går. Kan säga att jag gick och la men vi 19:30 tiden i går....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela