idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

2012-12-22

Publicerad 2012-12-22 12:49:00 i Allmänt

Snart är Julen här, även vi börjar få ordning. Nästan alla klappar är klara, Gubben är ute och fixar för hoppningsvis det sissta nu i dag. amanda myser i soffan och jag fixar lite småsaker. Nicklas har varit och klätt Julgrannen hos mormor ocg morfar med ett par små kusiner. Så här väntas på mamma och pappa och så förstås Nicklas hem,
 
Täncket jag skulle bjuda på lite Jul fika när det kommer så det lär jag titta över nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela