idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

Tisdag

Publicerad 2011-09-27 16:49:12 i Allmänt

I dag har det varit helt fantastiskt höst väder och vad har jag gjort? Jo jag har suttigt inne och målat när jag har kunnat varit ute och måla. Men men vad gör väl det det kommer ju en dag i morgon med. Tänk att det kan vara så jobbigt och svårt att ta sig för och börja men när jag väl har börjat går tiden allt för fort. Att bara få försvinna i färgen och se hur det börjar att växa på duken och man lägger på ny färg. Nytt lager, annan förg och det börjar bli något och man kan se att nja kanske det kan bli bra.

Har iallafall hunit med att klippa gräset. Å nu är jag mer dö än levande.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela