idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

Stora lilla syster

Publicerad 2011-09-20 20:22:23 i Allmänt

Min stora lilla syster har gjort det! Grattis till henne hon är nu mera fru Larsson.


Jag har just fattat att alla mina syskon nu är gifta! Å jag har även kommit på att jag aldrig lär bli det, och jag tror inte att det är något som jag känner att jag behöver. Jag är nöjd som det är nu med min sambo som är mina kids pappa och vi har haft det så jävla jobbigt och vi har kämpat så med vårat förhållande, även sårat varandra alldeles för mycket. kanske om vi kommer igenom allt och vi fortfarande kan känna att du är den enda för mej. Då kanske kanske skulle det kunna bli något extremt litet.

Jag är väldigt glad att jag fick vara med och dela min systers dag iallafall....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela