idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

Sömn

Publicerad 2011-09-21 21:03:24 i Allmänt

Ja hur har det varit med sönmen på sissta tiden? Ja upp och ner i natt har jag läst och läst började på en ny bok, inte super bra men den passade min sinesnärvaro. Nyfikenheten väktes och jag ville bara se vad som hände. Så när jag hade lämnat min dotter på fritids i dag då det var studièdag och ingen skola. Tog jag mej en promenad i det underbara vädret sen hem och la mej på soffan och läste resten av boken.

Tänk att jag har läst en bok på 374 sidor på minder än ett dyng...... Det trodde jag aldrig om mej om jag ska vara ärlig.

Jag har ju glidigt igenom skolan utan att lärt mig att läsa, skriva och räkna. Det har jag kämpat med välidigt länge och jag känner mej väldigt nöjd att jag kan läsa, skriva nja stav fel det gör jag men men vad gör det. Det värsta jag vet är när röd pennan kommer fram för det ser så jävla vidrigt ut....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela