idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

EVK

Publicerad 2011-09-12 09:18:52 i Allmänt

Elevvårdskonferans står på schemat! Orkar jag? Vill jag? Måste jag? Jag är så trött på att behöva bråka om självklara saker. Orkar jag nä det gör jag inte men jag måste det är ju för Amanda skull. Vill jag båda ja och nej vill för att jag vill att Amanda ska få det bra i skolan. Måste jag jo det ser då fan ut som om man måste vara den där jobbiga mamman som är arg och ledsen och besvälig. Berättar sen hur det gick o h vad vi kom fram till.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela