idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

sjukt jobbigt

Publicerad 2011-10-24 11:48:40 i Allmänt

Jag har en sjukt jobbig jag. Jag har världens värk, och vet ju inte varför. Jag tror ju dock att jag har fibromyalgi, men det är ju dock bara vad jag tror. Så är jag så deppig och känner bara attär bajs. Sen har jag slut på adhd medicinen så i dag har jag varken ork eller lust att leva. Allt är ett virrvarr! Är så trött på att det ska vara så skört att leva att det är så lite som behövs för att livet ska gå i kras.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela