idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

måndag å första dagen på veckan

Publicerad 2011-10-31 12:14:18 i Allmänt

Måndag å super vint väder ute. Står och väntar på bussen, och jag kan värkligen känna vad solen värmer mot ryggen och benen. Så känns det bara så jobbig att veta att dagen snart är för stär. Inte alls kul men jag har ju själv bett att få någon att prata med. Visset bara inte att han skulle vara så jävla dålig. Jag behöver en psykolog, inte en jävla kurator. Så vore det bra om personen i frågan visste något om adhd och hur man med såna personer tänker och hur man fungerar. För som de här samtalen är nu så blir det bara mer rörigt, och det är inte vad jag behöver just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela