idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

Möte gånger 2

Publicerad 2011-03-24 08:29:12 i Allmänt

Ska på evk i dag för min lilla skrutt. Hoppas att dom då fattat vad detta inne bär vad Amanda behöver för hjälp. Kanske kan tändas ett ljus hos någon. Jag gruvar mej nå så fruktansvärt, nu får man se vad dom har att erbjuda Amanda för hjälp. Funderar också att bytta skola för henne. Men vet inte.

 

Sen ska vi till familjeenheten på föräldrar samtal och det tar emot så mycket nu när Else-Maj har slutat, och vi fick Irma. Hon är arrogant och visade genast sin makt. Inte lyhörd för 5 öre näää jag tycker inte om henne.

 

Just nu bor det ett berg i bröstet. Hoppas det går bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela