idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

Livslust

Publicerad 2011-03-28 20:57:28 i Allmänt

Livslust = vad?

 

Vad är livslust? Det är något jag funderade på i dag. Kände att jag inte ville kliva upp ur sängen ens i dag. Ville bara dra täcket över huvudet och aldrig mer kliva upp. Så jag åt frukost med mina kids och min älskade sambo, skickade i väg dem till skola och jobb. Sen kröp jag mer än gärna ner i sängen, jag planerade att ligga kvar där hela dagen.

 

Då ringer min underbara lillesyrra och bara pratar allment. Hade hon inte varit en del av mitt liv så hade jag inte funnits här i dag, så jag är så otroligt tacksam för att hon finns .

 

Sen ringde en av mina ÄNGLAR och vi pratade på kände väl oss låga båda två….. Kände att jag fick lite energi av Tilde, så jag bestämde mig för att måla en tavla.

 

Jag bara känner att jag är energi lös. Någon som har tips på hur man kan tanka energi och ork någon stans? Så är jag mer än tacksam för tips.

 

Pussar och kramar för i dag

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-03-29 09:39:04

Gumman, jag önskar jag kunde hjälpa dig! Tänker på dig så när jag läser om dig! <3 Rehab bärke? Hihi... Många pussar och kramar till dig!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela