idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

Familjenheten

Publicerad 2011-03-31 10:28:54 i Allmänt

Japp i dag ska jag och min älskade sambo på föräldrar samtal, jag har ingen lust. Jag vet att jag kommer att må skit när jag sitter på bussen, och tränger undan alla jobbiga känslor. Sen vet jag att jag kommer att gå där i från och vara på dåligt humör. Jag gillar inte sätter dom jobbar på. Vi fick en ny tant som håller i arbetet som vi gör där och hon är arogant, otrevlig, och vissar att det är jag som bestämmer. Så gör vi annars kan vi inte hjälpa er här. Hör av mej sen om mötet sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela