idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

"TRÖTT"

Publicerad 2011-02-22 21:39:19 i Allmänt

 

Ja det är det jag är, jag känner mej helt utmattad om sanningen ska fram. Jag önskar att jag på ett bra sätt kan beskriva hur jag mår. Jag har varit peppad ett bra tag i flera år faktisk, men aldrig så illa som nu. Jag är så sönder stressad att jag inte kan jobba just nu jag har varit sjukskriven sen i augusti. Har dessutom fått panki ångest och så blir jag super trött helt utmatad rätt som det är. Å jag kan inte styra något av de här. Det känns som om jag inte har något liv längre och jag väntar på mer hjälp. Men som alla vet så tar ju sådan väldigt lång tid i dagens Sverige. Jag har värdens bästa läkare på öppen vården men jag behöver någon att prata med och det finns det tydligen inte.

 

Just nu är jag så trött att jag knappt kan hålla mej vaken. Men jag vill att min lilla flicka ska somna snart, så jag kan somna och veta att hon inte är uppe och leker hela natten. Hon har fått medicin att sova på då hon har så svårt att komma till ro. Utan medicin är hon vaken tills 23:30-24:00 och då är hon så trött och det blir ännu mer krigande dagen efter. Å det är ju inte vad man är upplagd för.

Tycker att det är så jobbigt då jag hela tiden har en klump i magen och ont i hjärtat när man tänker på hur dagen i morgon kommer att vara…..Det själ energi

 

Jag har en önskan att jag fick komma till himlen då jag befinner mej i helvetet just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela