idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

Känslor

Publicerad 2011-02-23 11:28:03 i Allmänt

I dag är det ett virvarv av känslor. Jag kan inte reda ut vad som är vad, det är så drygt. Ska i väg till läkaren i dag och jag har ingen ork, ingen lust, och ingen vilja när jag vet att jag kommer att må ännu värre när jag går där i från. Dessutom har jag så ont i kroppen i dag i mina leder, och så känns det jobbigt att jag kommer att lämna Nicklas min son själv hemma då han är sjuk. Men men känns det som om man har något val "nej"

Har varit i väg till farbror dockton då.... Å blev jag nå klokare då "nä" skulle inte tro det. Så kom jag på mej själv när jag satt på bussen. Att det här är något som är jätte jobbigt och jag har alltid haft svårt att prata om sånt som är jobbigt och famför allt om det är så jobbigt att jag blir att gråtta. Så känskan jag fick på bussen var att jag försökte att tränga bort de jobbiga så jag slipper att prata om det. Sjuk jag Jägger det ju bara på framtiden. Det vill ju utt för eller senare.

Okej nog om känslor i dag kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela