idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

Drygt

Publicerad 2011-02-27 18:49:14 i Allmänt

Det är jobbigt att vara tjej ibland. Man ska fan inte ha hår på benen och du ska ha en väl ansad bikinilinje och inge hår under armarna, det blir till att raka sig varje dag eller vaxa varannan vecka. Man ska ha snygga naglar, sminket ska vara på plats, snygg i håret + smal som en pinne för att ens komma i dagens mode. Å just jag glömde nästan att man ska vara snäll, snygg, glad, alltid kåt och jävligt tacksam. Så har vi den där jälva mensen som kommer va 28 dag ungefär. Då vi förvandlas till monster och får finnar fast man är 30 år.

 

Har killar de här problemen? Inte vad jag vet men jag kan ju ha fel. Varför finns det modeller som är så jobbiga att uppnå? Vem har kommit på att det är så här det ska vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela