idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

Jul igen!

Publicerad 2011-12-15 19:20:48 i Allmänt

Ja det här med Julen. Har ingen lust, ork, eller vilja. Men men jag har ju barn å de vill ju ha Jul. Så nu har jag strukit och bytt gardinerna i köket. Men inte blev det mer Jul stämning för det. Dessutom är jag på dåligt humör, jag har en så för djävlig fibro värk. Det gör mej galen att värken styr mej så mycket, dessutom har ag förhöjda levervärden så jag kan inte ta så mycket värk medicin. Men man får väl lära sig att leva med det. Har iallafall fått medicin som jag sover på... Å det är så härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela