idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

halkbana

Publicerad 2011-12-14 08:57:28 i Allmänt

Tänkte att jag skulle ta en promenad när jag hade lämnats på skolan. Men nää då hade det nog slutat med att jag hade brutit benet eller något. Å det hade jag ingen lust med. Kan inte fatta att det kan vara så svårt att sanda. Men men vad vet jag det är ju inte så att jag har sandat för allmänheten någon gång. Men men jag gick hem och surfa runt lite på nätet iställe. Skulle vilja kolla på en bra film kanske jag ska leta på något att glo på... Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela