idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

adhd

Publicerad 2011-12-13 08:47:03 i Allmänt

Ibland är man super glad att man har adhd. Annars skulle inget bli gjort här hemma. Jag har just hugit tändved så nu finns det igen. Har ingen ork eller lust att göra något, men så kom det en impuls att lite tändved skulle inte skada? Å vips så var det klart före 09;00 på morgonen. Sappar lite på tv, å hoppas på fler impulser.....

Kommentarer

Postat av: Leia

Publicerad 2012-10-14 08:53:09

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

Svar: Hej vet inte varför jag börja blogga här det bara blev så. Det var lätt att komma i gång här.
Linnea Ericsson

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela