idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

Söndag

Publicerad 2011-08-21 12:40:36 i Allmänt

En trött grå och tråkig söndag. Har varit med Amanda till Ica magi och köpt en present till Linnea Amanda s kompis ska ha kalas och det var ju jätte jobbigt att handla till någon annan. Så det slutade med att Amanda ock så fick med sig ett troll. Idag orkade jag bara inte att bråka. Inte nog med att jag är väldigt trött i dag jag har dessutom en väldig värk i dag. Undrar om det är tid för för en del värk framöver. Brukar kunna få så och det har blivit mycket värre sen jag körde av vägen nov 2007. Kommer att få ett par timmar ensam.....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela