idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

Onsdag

Publicerad 2011-08-10 20:23:39 i Allmänt

Ja då har mannen i mitt liv börjat att jobba, han började i måndags. Hur känns det då att vardagen är på väg tillbaks? Jo tycker att det känns sådär då han har varit hemma och haft semester i 7 veckor. Men samtidigt känns det skönt att vardagen och strukturen är på väg tillbaka. Amanda har också börjat på fritids lite. Förra veckan var hon och jag och hälsade på 3 dagar någon timme. Den här veckan har hon varit där 3 dagar mellan 10;15-15;00 och nästa vecka. Så kör vi på som om hon skulle ha varit i skolan. Känns konstigt att hon behöver inskolning igen, men det är för att underlätta så mycket som möjligt för henne. Ändrade rutiner är jobbigt för henne, skrutten min. Funderar själv hur det kommer att bli för mej när och var jag får vara och börja arbetstränna. Mycket som snurrar och ska fungera.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela