idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

onsdag

Publicerad 2011-08-24 10:47:38 i Allmänt

Ja ha jag hörde inte klockan i morse som ringde ringde ringde om och om. Som tur är var mannen i huset hemma då han har är sjuk. Jag vaknade med ett ryck 07;47 och tänkt nä inte redan vi är ju bara inne på 3 dagen. Sen hörde jag Björn, och Nicklas som sa något till Amanda, då fattade jag att allt var okej. Hade ont i huvudet som fan när jag vaknade men det är borta nu. Härligt att något går min väg. Har dock väldigt ont i lederna och känner av en låsning i ryggen på vänster sida humm.... Känns så där men det brukar kunna ge sig annars får jag gå i väg. Ska städa vidare nu. Men hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela