idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

mysigt

Publicerad 2011-08-22 13:05:33 i Allmänt

Mysigt kidsen i skolan, jag har hunit varit till kortis och lämnat tider för Amanda. Hunit handla sallad till mej och gubben som är sjuk. Han med å hämta ut medicin på apoteket. Hem och käka, nu sitter jag i soffan med katten ihop rullad här brevid. Hunden som är här på besök har lagt beslag på hallen gubben ner bädda i sängen å jag sitter i soffan och myser av en liten brasa och lite handarbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela