idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

MAMMA

Publicerad 2011-08-03 22:11:18 i Allmänt

Idag känner jag att jag har haft ork att vara med mina barn. Känner lycka när jag kände att jag lekte och bada med dom. Tyckte till och med att det vi hade kul. Önskar att jag kan vara den mamman jämmt. Jag ska åka och bada på Lugnet i morgon med. Jag och min lilla Amanda, som simmar runt med cyklop och snorkel. Är bara så söt, å har världens vitast rumpa. Tyvärr blir jag super trött när vi kom hem så hade jag svårt att hålla fokus. Men men vad gör det när jag kan få ha och må så super som i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela