idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

Jobbig natt

Publicerad 2011-08-15 14:58:02 i Allmänt

Kunde inte sova i natt, trotts att jag hade tagit två insömings tabl, kunde jag läsa hur länge som hälst. När boken bar slut trodde jag att jag skulle kunna somna hur fort som hälst. Men nä det gick inte, den där jobbiga känslan kom nästan som panikångest fast ändå inte. När klockan var över 02;20 blev jag så stört att jag gick up och tog 4 st till och ändå tog det så lång tid att somna. Nu har det varit många nätter som jag inte har sovit något bra och det är inte nå bra med tanke på att jag vill börja arbetstränna. Jag vill ha tillbaka mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela