idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

dödligt slut nu

Publicerad 2011-08-14 12:51:03 i Allmänt

Ja det krävs inte mycket för att jag ska bli helt slut, både i huvudet och kroppen. Jag har ute och använt grästrimmen och det gjorde mej helt slut. Höll på att ramla ramla ihop i duschen. Nu är jag påklädd och lagt mej på sängen.orkade inte ens kamma håret men vad gör väl det. Har för mej att jag har läst någon stans att håret mår bättre av att man låter det torka och kamma det senare. Hårtorken använder jag bara när jag känner att jag har ont i nacken. Brukar bli värre med kalt blött och tungt hår. För mitt hår är riktigt tungt när det blir blött. Ska försöka vila kroppen och huvudet en stund så jag orkar hänga med på Nicklas fotbollsmatch.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela