idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

Tisdag

Publicerad 2011-04-19 08:50:05 i Allmänt

Ja nu var det ett tag sen jag var in här och skrev. Jag har helt enkelt inte orkat. Det har varit mycke! Jag har ju haft ont i magen och legat inne på kirurgen och dom kunnde inte hitta något fel. Sen har det varit möten hit och dit. Det vill säga att jag inte har haft tid eller ork att uppdatera här på bloggen.


Snart ska jag i väg och prata med en sjuksöterska om ny medicinering. Hoppas att det blir bättre när man får rätt medicin.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela