idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

Sol & värme

Publicerad 2011-04-25 22:11:42 i Allmänt

Älskar sol när värme! Hmmm kanske man skulle fundera på att flytta till något varmare land? Nja älskar vinter också... Det är svårt de där. I dag var det lite jobbigt dagen började hur bra som hälst, men som vanligt vill jag göra så många saker och blir så rastlös sen blir jag helt utpumpad och sen blev jag så låg. Jag borde vara lycklig och tycka att livet är underbart. Jag bor i ett fint hus på landet jag har två fina barn och en underbar sambo och en hel mysig katt och två kaniner bli jobb vänner vad ner kan man kräva av livet? Önskar att jag viste svaret men jag har ingen koll alls. Någon som vet?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-26 15:30:06

Ska nog inte kräva mer än så. Merparten av alla människor har inte nåt av det du har. Önskar man mer blir det bara jobbigt. Var nöjd och njut istället.

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-26 21:58:33

Ja det är ju inte så att jag inte är glad åt det jag har, för det är jag. Önskar bara att jag var frisk och kunde njuta av det jag har! Det var nog så jag menade. Inte att jag vill ha något mer eller något annat!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela