idyllidalarna

Jag är en Dalkulla på 32år, med sambo och 2 underbara kids. Villa, kombi, 2 kaniner och 1 katt. Alltså en helt vanlig Svensson!

Kvar på lassarettet

Publicerad 2011-04-10 07:06:13 i Allmänt

Ja jag är kvar på lassarettet! Hela dagen i går hade jag så ont att jag kräktes då frågar dom om du jag har magsjuka? Ö nä då skulle jag inte vara här. Är det någon som har haft det hemma? Nä då skulle jag ha sagt till om det när jag kom på akuten. Jag får dropp och sprutor för värken. Ska ta nya prover i dag för dom ses ju inte bra ut. Har gjort ultraljud på gallan i går och dom kunde inte se några stenar med de kunde inte se gall gångarna håller. Väntar med spänning på vad som ska hända i dag. Känns väldigt ensamt att ligga in lagd. Trots att jag delar rum med 5 st saknar mina barn och min sambo. Min säng, katten, min toa, mitt täcke. Små töntiga saker! Allt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

En Dalkulla på 32 år. Som Bloggar lite om mitt liv, och mina intressen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela